Szerződések

Szerzõdés
Cégünk telefax, nyomtató berendezések, analóg és digitális másológépek, komplex multifunkciós berendezések üzemeltetésére kínál különbözõ szerzõdéses konstrukciókat. A kínált lehetõségek évek alatt alakultak ki, a vevõi igények, a piacon létezõ modellválaszték, a gyártók által kínált háttérszolgáltatások bõvülésével, változásával az általunk nyújtott szolgáltatás is folyamatosan változott. A mai kínálatunk már kiforrott, a vevõi igények széles köréhez alkalmazkodik, egyszerûen kezelhetõ, átlátható formában. A szokványostól eltérõ, extra igényekre is tudunk kínálni megoldást.

Mi értelme van a szerzõdésnek?
Joggal tehetik fel a kérdést, hiszen ma az irodatechnika piacon szolgáltatók hada verseng az ügyfelek megbízásaiért, gyakorlatilag bármilyen problémára, bármikor lehet megoldást kínáló céget találni. DE, a piaci szolgáltatói túlkínálat nem jelenti azt, hogy az adott téma megoldására jelentkezõ cég valóban alkalmas a feladat optimális megoldására. Optimális megoldás szerintünk a gyorsaság, szakszerûség, kedvezõ ár, hiszen az ügyfél szemszögébõl kell ezt a kérdést vizsgálni. Magyarországon talán kicsit a kedvezõ ár (olcsó) irányába volt ezidáig eltolva a mérleg nyelve, de úgy látjuk, hogy egyre nagyobb vevõi kör tudja már, hogy a pillanatnyi olcsó megoldás, nem biztos, hogy hosszabb távon is gazdaságos, márpedig irodatechnikai berendezést kevesen vásárolnak rövid távra. Éppen a gazdaságossági szempontok miatt ezeknek az eszközöknek a lehetõ legtovább kell megbízhatóan, gazdaságosan, jó minõségben mûködniük.

Mit kap a szerzõdés keretében Tõlünk?
– garantált szolgáltatási minõséget
– a problémák S.O.S. megoldásához nélkülözhetetlen alkatrész, szaktudás, szakember hátteret
– rendszeres mûszaki felügyeletet, mely révén berendezése a lehetõ legtovább lesz használható megbízhatóság és jó minõség mellett
– elõre tervezhetõ költséget a berendezések üzemben tartásával kapcsolatosan
– jelentõs kedvezményt alkatrész és kellék árainkból
– kedvezõ árú, komplex háttérszolgáltatást, támogatást

Üzemeltetési szerzõdés:

A szerzõdés keretében nyújtott szolgáltatásaink:

  • ebben az esetben rendszeresen (negyedévente, egyeztetett idõpontban) felkeressük Önöket és minden szükséges beavatkozást elvégzünk a berendezésen, kitisztítjuk, karbantartjuk
  • szerzõdéscikluson belül minden rendeltetésszerû használat mellett elõálló meghibásodás megszüntetésével kapcsolatos javítási és kiszállási díjat a szerzõdéses díj fedez
  • esetleges meghibásodás esetén maximum 8 órán belül (emelt díjazás mellett rövidebb határidõvel is) a helyszíni hibaelhárítást megkezdjük, igény esetén díjmentesen cseregépet biztosítunk
  • alkatrész és kellék árainkból kedvezményt biztosítunk
  • a szerzõdéses díj fedezi a beépítésre kerülõ alkatrészek és felhasznált kellékanyagok (papír kivételével) ellenértékét is

Karbantartási szerzõdés:

A szerzõdés keretében nyújtott szolgáltatásaink:

  • ebben az esetben rendszeresen (negyedévente, egyeztetett idõpontban) felkeressük Önöket és minden szükséges beavatkozást elvégzünk a berendezésen, kitisztítjuk, karbantartjuk
  • szerzõdéscikluson belül minden rendeltetésszerû használat mellett elõálló meghibásodás megszüntetésével kapcsolatos javítási és kiszállási díjat a szerzõdéses díj fedez
  • esetleges meghibásodás esetén maximum 8 órán belül (emelt díjazás mellett rövidebb határidõvel is) a helyszíni hibaelhárítást megkezdjük, igény esetén díjmentesen cseregépet biztosítunk
  • alkatrész és kellék árainkból kedvezményt biztosítunk


gombsor mutatása...
Share On Facebook
Share On Twitter
Share On Google Plus
Contact us
gombsor elrejtése...

2017. © AD Rendszerház Kft. Minden jog fenntartva! Informatika és irodatechnika PROFIKTÓL! Keresőoptimalizálás,SEO: seomegoldasok.hu Tervezte: BG-web

Kapcsolat...
kezdőlap