IT megoldások

Cégünk komplex megoldásokat kínál vállalata IT problémáinak kezelésére,
legyen az hardveres vagy szoftveres kérdés.
Felkészült technikusaink és akkreditált rendszermérnökeink tapasztalata a garancia arra, hogy Önnek csupán cége ügyeivel kelljen foglalkoznia, s ne a felmerülő IT problémákkal.

ERP rendszerek

Vállalatirányítási integrált információs rendszerek (ERP- Enterprise Resource Planning) képviselete, értékesítése:

  • APOLLÓ Integrált ügyviteli szoftver rendszer – magyar fejlesztésű rendszer
  • SAP vállalatirányítási rendszer.
  • MaXoft – Wizuál Bér Humánügyviteli rendszer (bér-munkaügy, táppénz, humánerőforrás-gazdálkodás) – magyar fejlesztésű rendszer

 

A fenti rendszerekhez az alábbi szolgáltatásokat biztosítjuk

  • tanácsadás
  • folyamatos rendszerfelügyelet
  • egyedi programfejlesztés
  • a rendszerek bevezetési tanácsadása

Rendszerintegráció
Cégünk a termékek és a szolgáltatások széles palettáját kínálja a vállalati ügyfelek számára, legyenek azok kis-, illetve közepes vállalatok.
A cégünk a vevők informatikai igényeit a széles értelemben vett üzleti igények keretében értelmezi, így mindig arra törekszik, hogy teljes körű megoldást szállítson.
Szolgáltatási területünk komplex megoldásokat kínál, a tervezéstől kezdve a tanácsadáson és vállalati folyamatszervezésen át egészen az implementációig.
Infrastruktúratervezés és kivitelezés Windows, UNIX, Linux szerverek, tároló- és mentőrendszerek kialakítása. Informatikai védelmi rendszerek, rendszermenedzsment, távfelügyelet.

Rendszerfelügyelet
Adott informatikai rendszer folyamatos felügyelete és az ezzel kapcsolatos információk és történések rögzítése.A felügyelet során jelentkező zavar vagy kérés a szerződésnek megfelelő időn (SLA (Service Level Agreement) szint) belül megoldódjon.
Rendszerfelügyelet segítségével folyamatos előrejelzést tudunk nyújtani a hálózatának, számítógépparkjának, rendszerének az állapotáról, esetleges továbbfejlesztések, döntések meghozatalához elegendő információt kínálunk.

Informatikai eszközök értékesítése
Ügyfeleinket vezető márkák termékeivel szolgáljuk ki.
Meggyőződésünk, hogy az általunk képviselt világszínvonalú termékek, (Hewlett- Packard-COMPAQ, IBM, DELL, Fujitsu Siemens, Microsoft, Canon, Panasonic, Xerox, Siemens, APC-SMART, EATON/MGE… stb.) és a termékekhez kapcsolódó szolgáltatások az AD Rendszerház Kft. sikeres informatikai és irodatechnikai beszállítói és szolgáltatói tapasztalatával ötvözve képesek hosszútávon maradéktalanul kielégíteni az Önök által támasztott informatikai és irodatechnikai igényeket.
Cégünk képzett szakemberei otthonosan mozognak az információ-technológiai rendszerekkel kapcsolatos valamennyi szolgáltatás területén.
Az általunk forgalmazott eszközök hivatalos magyarországi forgalmazótól kerülnek beszerzésre.

FINANSZÍROZÁS INDIKATÍV TARTÓS BÉRLET

A cégünk által ajánlott konstrukció szerint a finanszírozó megvásárolja az Ön által kiválasztott eszközt, melyet bérleti szerződés keretében használatába ad Önnek. A bérbe adott berendezés a finanszírozó könyveiben kerül kimutatásra. A finanszírozó a bérleti szerződés alapján meghatározott összegű és esedékességű díjat számláz ki, melyet a vonatkozó jogszabályokban meghatározott mértékű és elszámolható ÁFA terhel. A bérleti díj számlák nettó értéke – az időarányos elhatárolás elvének figyelembevételével – költségként elszámolható.

Erőforrás (outsourcing) kihelyezés

Az AD Rendszerház Kft. Outsourcing az értéknövelt és technikai jellemzők átfogó kínálatával segíti a mérhető üzleti és informatikai célkitűzések (pl. jobb tőkegazdálkodás, rugalmasabb erőforrás-kihasználás, magasabb hatékonyság és szolgáltatási színvonal) megvalósítását.

Az erőforrás-elosztás és a tőkegazdálkodás rendkívül nagy fontossággal bír az outsourcing konstrukció működésében. Amikor egy szervezet a piaci változásokra reagál, a belső informatikai funkció jelentős tőkét von el az új bevételszerzési lehetőségek felkutatásától. Az outsourcing felszabadítja ezeket az erőforrásokat, és lehetővé teszi, hogy a korábban informatikai működésbe fektetett összegek az alaptevékenység szempontjából stratégiai fontosságú kezdeményezések sikerét szolgálják.

Teljes erőforrás-kihelyezés
Kiterjed az ügyfél informatikai infrastruktúrájának és alkalmazásainak üzemeltetésére, a korábban értékesített eszközök visszavásárlására, tervszerű cseréjére és frissítésére, illetve a rendszereket üzemeltető személyzet átvételére, alkalmazására.
Az AD Rendszerház Kft. partnerének bevonásával mód van több éves informatikai infrastruktúra programok finanszírozására is.

Főbb elemek, folyamatok:
• Felhasználói telefonos ügyfélszolgálat és támogatás – HelpDesk
• Távoli felügyelet és támogatás
• Helyszíni támogatás/javítás
• Alkalmazásfelügyelet és szakmai támogatás
• Eszközmenedzsment

Részleges erőforrás-kihelyezés
A vállalati informatikai és irodatechnikai infrastruktúra üzemeltetése a teljes eszközparkra, vagy csak egyes területekre, illetve csoportokra terjedhetnek ki.
Az alábbiak szerint definiált szolgáltatáscsomagok részei lehetnek egy átfogó informatikai outsourcing programnak.

Rendszer- és hálózatmenedzsment
• Szerver- és háttértár- menedzsment
• Hálózatfelügyelet és –menedzsment
• Elérhetőség, teljesítmény és biztonság – az elvárt szinten (SLA)
Asztali eszközök és perifériák életciklus menedzsmentje
• HelpDesk
• Távoli és helyszíni támogatás
• Telepítés, mozgatás, bővítés és változás
• Eszköz, jogosultság és licencmenedzsement
• Technológiai frissítés

Egyedi szoftverfejlesztés, honlapkészítés
Egyedi szoftverfejlesztés tevékenység alatt a már meglévő szoftver rendszerhez történő egyedi igények megvalósítását.
Egyedi fejlesztést megelőzi a helyzet felmérés, hogy a megrendelő igényeit a legpontosabban lehessen feltérképezni. A felmérés alapján ajánlatot készítünk, mely tartalmazza az elkészítés, a beüzemelés, betanítás és nyomkövetés költségét.
Honlap készítést megelőzi a helyzet felmérés, hogy a megrendelő igényeit a legpontosabban lehessen feltérképezni. A felmérés alapján ajánlatot készítünk, mely tartalmazza az elkészítés, a beüzemelés, betanítás és nyomkövetés költségét.
• Egyszerű és adatbázissal ellátott honlapkészítés.
• Weboldal tartalmának felhasználó által történő szerkesztése
• Menü rendszer kialakítása
• Meglévő honlap módosítása

IT audit
Az audit során elkészített dokumentáció teljes körűen tartalmazza az informatikai területen alkalmazott hardver és szoftver eszközök felmérését, azok hálózatban történő kapcsolódásait, a működési környezetet, illetve az ezzel összefüggésben lévő informatikai folyamatokat, azok biztonságos üzemeltetéséhez szükséges feltételeket.

IT Audit elemei

  • A felmérési feladat célja, struktúrája, módszere
  • Hardver leltár (kiszolgálók, szerverek, asztali számítógépek, processzor teljesítmények stb.)
  • Alkalmazás, szoftver leltár (operációs rendszer, szoftver listák)
  • Hálózati felmérés (eszközök, topológia, protokoll)
  • Irodatechnikai környezet


gombsor mutatása...
Share On Facebook
Share On Twitter
Share On Google Plus
Contact us
gombsor elrejtése...

2017. © AD Rendszerház Kft. Minden jog fenntartva! Informatika és irodatechnika PROFIKTÓL! Keresőoptimalizálás,SEO: seomegoldasok.hu Tervezte: BG-web

Kapcsolat...
kezdőlap