Rendszerfelügyelet

Ez a kifejezés, hogy rendszerfelügyelet, egy összetett tevékenység meghatározására szolgál.
Mivel összetett amit lefed, többféleképpen lehet értelmezni és az általa meghatározott tevékenységek megvalósulása is többféle lehet.

Azonban mi nem értelmezni szeretnénk ezt a szót, hanem megvalósítani, annak általunk definiált tartalmát.

Azaz, mit jelent az AD RENDSZERHÁZ által nyújtott RENDSZERFELÜGYELET?
Ha egy szóban kell rá válaszolni, akkor: NYUGALMAT.
Nem a mi számunkra elsősorban, hanem az Ügyfelünknek, annak, aki igénybe veszi ilyen típusú szolgáltatásainkat.

Számunkra a rendszerfelügyelet azt jelenti, hogy a ránk bízott informatikai rendszer valamennyi eleme,
nem leszűkítve a kört a szerverekre, munkaállomásokra, hálózati elemekre…, hanem akár kiterjesztve a nyomtatókra, másolókra, egyéb irodatechnikai berendezésekre és a telefonrendszer összetevőire,
maximálisan MEGBÍZHATÓAN, kiváló MINŐSÉGBEN és a lehető legnagyobb ÜZEMBIZTONSÁGGAL kell MŰKÖDJENEK.
Az általunk végzett rendszerfelügyelet eredményeként, az Ügyfél egyetlen feladata az eszközeivel, azok használata.

Mi minden gondot leveszünk Ügyfeleink válláról, azon eszközök üzemeltetésével kapcsolatban, melyek felügyeletét ránk bízzák.

Valótlan lenne azt állítani, hogy így nem állhatnak elő problémák, mert ami működik, az el is tud romlani, de tevékenységünk révén ennek kockázata minimális.
Ha mégis bekövetkezne valamilyen probléma, akkor AZONNALI és SZAKSZERŰ segítséget nyújtunk, ha kell az általunk képviselt Márkák Szakértőinek bevonásával és segítségével. Minden ilyen esetben kiemelt célunk és feladatunk a lehető leggyorsabb és legmegfelelőbb segítség és megoldás biztosítása.

Rendszerfelügyelet(rendszergazdai szolgáltatások) mint átalánydíjas megoldás, mely keretein belül komplett informatikai, irodatechnikai megoldásokat kínálunk Önnek.
Szolgáltatásainkat előre megtervezett munkafolyamatok szerint végezzük, ennek eredményeként
magas szintű szolgáltatásaink garantált válaszidőket (SLA) biztosítanak.
Átalánydíjas, szerződéses szolgáltatás, rendelkezésre állás esetén kiemelten kezelünk minden feladatot, legyen az garancia kezelés, nem garanciális kezelés, karbantartás, alapszoftver üzemeltetés, hálózat üzemeltetése, szerver üzemeltetés, adatmentés, vírus védelem, oktatás…,
mindezt rugalmasan optimalizálható rendelkezésre állási lehetőségek mellett:

  • többszintű rendelkezésre állás, 5×8 óra, 7×24 óra,
  • helpdesk szolgáltatás 5×8 óra, 5×12 óra stb,
  • igény szerinti rendszeres, vagy egyedi eseti ügyelet,
  • helyszíni jelenlét és vagy táv elérésen keresztüli szolgáltatások fix napokon, időpontokban, vagy csak a feladat jelentkezésekor

Miért jó ez Önnek?

–          előre tervezhető költségek,

–          folyamatos felügyelet akár a nap 24 órájában,

–          képzett szakember gárda és háttér csapat (beszerzés, logisztika),

–          nincs szükség a saját informatikai csapatra, vagy létszámuk csökkenthető,

–          az adott feladat megvalósulásához szükséges erőforrást és megoldást kapja,

–          fizika (külső belső) karbantartás informatikai eszközein,

–          tanácsadás,

–          informatikai és irodatechnikai eszközök beszerzésében teljes körű megoldás nyújtás,

–          folyamatos mentés felügyelet,

–          elvégzett munka dokumentálása,

–          eszközök garanciális és garancián túli javítása.

Persze egy leírás sok mindent elbír, de tegyen próbára bennünket!

Írjon nekünk…, vagy keressen bennünket elérhetőségeinken…



gombsor mutatása...
Share On Facebook
Share On Twitter
Share On Google Plus
Contact us
gombsor elrejtése...

2017. © AD Rendszerház Kft. Minden jog fenntartva! Informatika és irodatechnika PROFIKTÓL! Keresőoptimalizálás,SEO: seomegoldasok.hu Tervezte: BG-web

Kapcsolat...
kezdőlap